NOR GARA?

Alegia Gipuzkoako erdi-ekialdeko udalerria da, Tolosaldea eskualdekoa, Oria ibaiaren ertzean kokatua. Gure herriak 1740 biztanle inguru ditu eta Donostiatik 32 km hegoaldera dago. Landa eremuarekin lotura du; hala ere, bigarren eta hirugarren sektoreak indarra nabarmenagoa dute.

​

Gure eskola, Alegiako Herri Eskola, herriko Haur eta Lehen Hezkuntzako eskola bakarra da. Eskola publikoa, inklusiboa eta euskalduna da gurea, hainbat kultura bere baitan hartzen dituena. Atzerrian jaiotako biztanleriaren portzentaia %12,72a da (marrokiarrak, sahararrak, argentinarrak…).

​

2023/2024 ikasturtean, 184 ikasle ditu gure eskolak: HHn bost ikastalde eta LHn zazpi izanik. Azken urteotako bi lerroetako joera uzten goaz eta lerro bakar baterako joera hartzen ari gara.

​

Gure eskolara Alegiako umeez gain, inguruko herrietakoak ere etortzen dira:  Orendaindik nagusiki.